Paragon en Milkymap bundelen krachten voor een revolutie in klantbeleving

29 april 2024 13:57

Paragon en Milkymap bundelen krachten voor een revolutie in klantbeleving

V.l.n.r. Danny Peters (CEO Milkymap), Berend-Jan Rietveld (Director DCX, Paragon), Mieke Clark-Marsman (CEO, Paragon), Olf Uineken (CTO, Milkymap).

Paragon, expert in klantcommunicatie, en Milkymap, leider in klantreis managementtechnologie en -consultancy, gaan een exclusieve samenwerking aan. Samen willen ze bedrijven en organisaties helpen om klantbeleving makkelijker te ontwerpen, te implementeren en zich te organiseren rond klantreizen. Het partnerschap combineert de kennis en ervaring om klanten verder te helpen met klantgericht werken.

Het partnership heeft als doel om bedrijven te helpen hun interacties met klanten te verbeteren, wat leidt tot meer tevredenheid en trouw. Hun gemeenschappelijke oplossing zet de reis van de klant centraal, en zorgt dat dit op een natuurlijke en eenvoudig wijze een standaard manier van werken wordt.

Ontwikkeling als omnichannel CX provider

“We zien dit partnerschap als een belangrijke stap in onze ontwikkeling als een omnichannel CX serviceprovider. Door onze expertise te combineren met Milkymap zijn we uniek gepositioneerd om onze ruim 1200 klanten voor én achter de schermen te helpen transformeren naar meer klantgerichte organisaties, hun klantreizen en klantcommunicatie te digitaliseren en structureel te verbeteren”, aldus Mieke Clark-Marsman, CEO van Paragon Nederland en België.

Organisaties helpen met klantgericht werken

Danny Peters, CEO van Milkymap, voegde toe: "Deze stap is het bewijs van onze missie om bedrijven, organisaties en instellingen te helpen met klantgericht werken om zo een optimale bediening en beleving te realiseren. Door de expertise en technologie van Paragon in klantcommunicatie te combineren met onze CX kennis en ons Milkymap platform, zijn we meer dan klaar om de behoefte aan het sturen op klantbeleving en klantreizen nog beter te faciliteren”.

Managen klantbeleving onderdeel van bedrijfsvoering

Steeds meer bedrijven en organisaties zien het managen van klantbeleving als een onderscheidend element in hun bedrijfsvoering. Samen zijn wij perfect toegerust om hiervoor de ideale dienstverlening en technologie te bieden," concludeert Danny Peters.

Over Paragon Nederland & België

Paragon helpt haar klanten met business en communicatieoplossingen die de kracht van data combineren met creatief denken en digitale technologie om zo betere resultaten te behalen. Paragon is al vele jaren een betrouwbare en deskundige partner voor legio multinationals, MKB-bedrijven en (semi-) overheidsorganisaties. Paragon Nederland en België is onderdeel van Paragon Group en is met 500 collega’s en 8 locaties altijd dichtbij.

Over Milkymap

Milkymap is een leider in technologie en consultancy voor klantreis management, waardoor bedrijven en organisaties worden geholpen om makkelijk en effectief klantgericht te werken. Het Milkymap platform zorgt ervoor dat het in kaart brengen van klantreizen, en het over alle klantreizen heen herkennen van kansen voor verbetering van klanttevredenheid en innovatie van de dienstverlening bereikbaar wordt. Met het schalen en structureren van klantreismanagement wordt zo een concrete, meetbare bijdrage geleverd aan het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.